პროექტით სწავლების უპირატესობები და
შეძენილი უნარ - ჩვევები
|
პროექტით სწავლება
|
·
თეორიული ცოდნა გადააქვთ
რეალურ ცხოვრებაში
·
უვითარდებათ თანამშრომლობის, თვითორგანიზაციისა
და თვითპასუხისმგებლობის, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარი.
·
თავად გეგმავენ და
აწარმოებენ კვლევის პროცესს;
·
თვალნათლივ ხედავენ
პროექტის შედეგს/ხშირ შემთხვევაში
გამოსადეგ პროდუქტს.
·
ხვდებიან, თუ რატომ ისწავლეს ესა თუ ის მასალა და როგორ გამოიყენებენ ამ ცოდნას ცხოვრებაში
|
·
მასწავლებელი წამოჭრის
აქტუალურ/პრობლემურ საკითხს,
·
მოსწავლეები მსჯელობენ საკითხის/პრობლემის
გადაჭრის გზებზე, თავად გეგმავენ და აწარმოებენ
კვლევის პროცესს.
·
ანხორციელებენ გარკვეულ აქტივობებს,
აბარებენ ანგარიშს გუნდს და მასწავლებელს.
·
აჯამებენ
ნამუშევრებს და აკეთებენ პრეზენტაციებს.
·
გეგმავენ
ახალ პროექტებს სამომავლოდ.
|
პროექტის დაგეგმვის პროცესი: მასწავლებელი/ფასილიტატორი
- როგორი უნდა იყოს 21-ე საუკუნის
ახალგაზრდა
- მიზნების ფორმულირება
- იდეების ჩამონათვალი/თემის შერჩევა
- შეკითხვები (ზოგადი-თემატური-შინაარსობრივი)
- შეფასება (რუბრიკები)
- სასწავლო პროცედურები/აქტივობები
- მასალების/ნამუშევრების შექმნა
- მოსწავლეების ნააზრევის
შეჯამება
- დიფერენცირებული სწავლების
პრინციპის დაცვა
- გამოყენებული რესურსები
- როგორი უნდა იყოს 21-ე საუკუნის
ახალგაზრდა
No comments:
Post a Comment