სანდოობა და საავტორო უფლებების დაცვა
წინარე ცოდნის შეფასება სტრატეგიები :
·
ვიცი /მინდა ვიცოდე/ვისწავლე
·
ვენის დიაგრამა
·
ტ-სქემა
·
გონებრივი იერიში
·
კითხვარებით
·
...
ჩამოვწერეთ სტრატეგიები ჩვენი პროექტისთვის რა სტრატეგიებს
გამოვიყენებდით წინარე ცოდნის შესამოწმებლად (პრეზენტაციები)
ვიცი-მინდა ვიცოდე - ვისწავლე
ჩამოვწერეთ აქტივობები -გავაკეთეთ პრეზენტაციები :
1.
ფილმების ჩვენება
- გოდერძი ჩოხელი, თუში მეცხვარე...
2.
წასაკითხი მასალის მითითება;
3.
რა ვიცით ახალგაზრდების ცხოვრებაზე მთაში და ბარში?
ვავსებთ ,,ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე“
4.
2 ჯგუფად გაყოფა შემთხვევითობის პრინციპით
5.
დისკუსია ჯგუფებს
შორის, ლიდერები ცდილობენ არგუმენტებით იმგვარად დაასაბუთონ ჯგუფის პოზიცია, რომ რაც
შეიძლება მეტი მონაწილე გადაიბირონ
ა) მთაში ცხოვრება ჯობია ბ) ბარში ცხოვრება
ჯობია
6.
ხსნიან Facebook-ის
გვერდს და დებენ სადისკუსიო თემებს;
7.
ეწყობა ექსკურსია მთაში, სტუმრობენ მაღალმთიანი სოფლის სკოლას და იღებენ
ინტერვიუებს
8.
იწყებენ ,,ვისწავლე“-ს შევსებას;
9.
ავსებენ T-სქემას
ცალ-ცაკლე მთისა და ბარის პრობლემებსა და უპირატესობებზე;
10. ინტერვიუები
მთაში გაზრდილ ცნობილ ადამიანებთან და რეკომენდაციების მიღება
11. ინფორმაციის
შეგროვება/შეჯერება
12. რეკომენდაციების
შემუშავება და შემაჯამებელი პრეზენტაციების მომზადება/წარდგენა
შევქმენით პროდუქტი: https://docs.google.com/forms/d/1sqRwitugq16W3nDYxCXdvnFrIOvqnk3AKbjkULxj4vQ/viewform
გავდივართ თუ არა შედეგზე? შეკითხვებზე პასუხის გაცემის
შესაძლებლობებს იძლევა თუ არა? შეესაბამება თუ არა მასალები დასმულ ამოცანებს
No comments:
Post a Comment