ტრენინგი(II დღე)


  • პოსტერების განხილვა: ჯგუფებმა წარმოადგინეს სკოლის სარეკლამო ბუკლეტები/ბლოგები/ ფლაერები მშობლებისთვის, საზოგადოებისთვის თემაზე: "რატომ არის  პროექტებით სწავლება მნიშვნელოვანი"?
  • პროექტის იდეების წარმოდგენა ჯგუფების მიხედვით; (იდეა/კავშირი რეალურ ცხოვრებასთან/ისტის გამოყენება/ შესაძლო აქტივობები)
  • ფაილში 21st_Centure_skills მოვნიშნეთ რა უნარების განვითარება მოხდება ჩვენი დაგეგმილი პროექტის განხორციელების შემთხვევაში;
  • ეროვნულ სასწავლო გეგმაში მოვნიშნეთ პროექტის ფარგლებში მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები სტანდარტი);
  •  სასწავლო მიზნები უნდა იყოს კონკრეტული (გამოყენებული ზმნები: მაგალითად ბლუმის მიხედვით-ჩამოთვლის, ახარისხებს,...)მორგებული კონკრეტულ პროექტზე (მოდული 2 :სასწავლო პროექტის დაგეგმვა)
  • ჯგუფებში ფლიპჩარტზე ჩამოვწერეთ სასწავლო მიზნები პროექტის ფარგლებში
  • კარგად ფორმულირებული მიზანი საშუალებას მოგვცემს:
    • ესგ -ის აზროვნების რომელ დონეზე გაგვყავს მოსწავლეები;
    • გვეხმარება თვითშეფასებაში
  • ჯგუფების მიერ ჩამოწერილი მიზნების ფორმულირების სიზუსტეს ვამოწმებთ რუბრიკით:(ფაილი intel\Intel Teach Essentials Georgian Resources_axali 14.VI.2013\CurriculumResources\Course_Assessments) (ამ რუბრიკის პირველი ნაწილი -სტანდარტები და მიზნები მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს- გულისხმობს, იმას, რომ პროექტით აუცილებელია გავიდეთ არა მარტო დაბალი დონის უნარებზე, არამედ აუცილებლად განუვითაროთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
  • და ბლუმის მიხედვით გადის თუ არა მაღალი დონის სააზროვნო დონეებზე Intel Teach Essentials Georgian Resources_axali 14.VI.2013\CurriculumResources\Thinking_Skills\Blooms_Questions+Key_Words.docx
  • დავწერეთ დიდი მიზანი და შემდეგ ზოგადი/თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.


მთავარი იდეა: თემებს შორის ურთიერთდამოკიდებულება
ზოგადი კითხვა

თემატური კითხვა

შინაარსობრივი კითხვები:

·         მნიშვნელოვანია თუ არა ურთიერთკავშირი?

·         საჭიროა თუ არა კავშირი მთასა და ბარს შორის?





·         რა უპირატესობა აქვს მთას?  ბარს? ჩამოთვალეთ
·         აღწერეთ როგორ ცხოვრობენ მთაში?
·         რა შემთხვევაში იცხოვრებდით მთაში/ბარში?

·         როგორ დაიცავთ ეროვნულ საგანძურს მთასა და ბარში?

·         ვინ უნდა დაიცვას ეროვნული საგანძური?
·         რა მოხდება თუ დაიცლება მთა?
·         როგორ დაეხმარებით მთაში/ბარში მცხოვრებ თანატოლებს?


დავალება: შეავსეთ შაბლონი  Unit_Plan_Template.doc





No comments:

Post a Comment