- პოსტერების განხილვა: ჯგუფებმა წარმოადგინეს სკოლის სარეკლამო ბუკლეტები/ბლოგები/ ფლაერები მშობლებისთვის, საზოგადოებისთვის თემაზე: "რატომ არის პროექტებით სწავლება მნიშვნელოვანი"?
- პროექტის იდეების წარმოდგენა ჯგუფების მიხედვით; (იდეა/კავშირი რეალურ ცხოვრებასთან/ისტის გამოყენება/ შესაძლო აქტივობები)
- ფაილში 21st_Centure_skills მოვნიშნეთ რა უნარების განვითარება მოხდება ჩვენი დაგეგმილი პროექტის განხორციელების შემთხვევაში;
- ეროვნულ სასწავლო გეგმაში მოვნიშნეთ პროექტის ფარგლებში მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები სტანდარტი);
- სასწავლო მიზნები უნდა იყოს კონკრეტული (გამოყენებული ზმნები: მაგალითად ბლუმის მიხედვით-ჩამოთვლის, ახარისხებს,...)მორგებული კონკრეტულ პროექტზე (მოდული 2 :სასწავლო პროექტის დაგეგმვა)
- ჯგუფებში ფლიპჩარტზე ჩამოვწერეთ სასწავლო მიზნები პროექტის ფარგლებში
- კარგად ფორმულირებული მიზანი საშუალებას მოგვცემს:
- ესგ -ის აზროვნების რომელ დონეზე გაგვყავს მოსწავლეები;
- გვეხმარება თვითშეფასებაში
- ჯგუფების მიერ ჩამოწერილი მიზნების ფორმულირების სიზუსტეს ვამოწმებთ რუბრიკით:(ფაილი intel\Intel Teach Essentials Georgian Resources_axali 14.VI.2013\CurriculumResources\Course_Assessments) (ამ რუბრიკის პირველი ნაწილი -სტანდარტები და მიზნები მოიცავს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს- გულისხმობს, იმას, რომ პროექტით აუცილებელია გავიდეთ არა მარტო დაბალი დონის უნარებზე, არამედ აუცილებლად განუვითაროთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები
- და ბლუმის მიხედვით გადის თუ არა მაღალი დონის სააზროვნო დონეებზე Intel Teach Essentials Georgian Resources_axali 14.VI.2013\CurriculumResources\Thinking_Skills\Blooms_Questions+Key_Words.docx
- დავწერეთ დიდი მიზანი და შემდეგ ზოგადი/თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
მთავარი იდეა:
თემებს შორის ურთიერთდამოკიდებულება
|
||
ზოგადი კითხვა
|
თემატური კითხვა
|
შინაარსობრივი
კითხვები:
|
·
მნიშვნელოვანია თუ არა ურთიერთკავშირი?
|
·
საჭიროა თუ არა კავშირი მთასა და ბარს შორის?
|
·
რა უპირატესობა აქვს მთას? ბარს? ჩამოთვალეთ
·
აღწერეთ როგორ ცხოვრობენ მთაში?
·
რა
შემთხვევაში იცხოვრებდით მთაში/ბარში?
|
·
როგორ
დაიცავთ ეროვნულ საგანძურს მთასა და ბარში?
|
·
ვინ
უნდა დაიცვას ეროვნული საგანძური?
·
რა
მოხდება თუ დაიცლება მთა?
·
როგორ დაეხმარებით მთაში/ბარში მცხოვრებ თანატოლებს?
|
დავალება: შეავსეთ შაბლონი Unit_Plan_Template.doc
No comments:
Post a Comment